Regulamin
REGULAMIN Kokiri Gabinet Masażu i Terapii Naturalnych
- Kokiri gabinet masażu i terapii naturalnych zwany
dalej "Gabinet Kokiri" ze stroną internetową www.kokirimasazbialystok.pl oraz
siedzibą w Białymstoku ul. 42 Pułku Piechoty 41.
- Godziny otwarcia Instytutu: od poniedziałku do piątku: 17:00 - 20:00,
sobota: 8:00 - 14:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Gabinet
Kokiri jest nieczynny.
- Gabinet Kokiri oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe
porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków
detalicznych, bonów prezentowych, pakietów zabiegowych i wielu innych
usług.
- Klient przed wykonaniem zabiegu w trakcie konsultacji ma obowiązek
poinformować pracownika Gabinetu Kokiri o wszelkich chorobach, alergiach,
przyjmowanych lekach, suplementach diety, ciąży, połogu wstawionych
protezach, zastawkach, rozruszniku serca, wykonanych zabiegach w domu lub
w innym salonie oraz pozostałych przeciwwskazaniach do zabiegu.
Klient ma obowiązek do stosowania się do zaleceń po zabiegu zgodnie z
instrukcją przekazaną podczas zabiegu. Gabinet Kokiri nie bierze
odpowiedzialności za powikłania po zabiegu, brak efektów zabiegu w
przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegu oraz pielęgnacji
domowej.
- Wszelkie reklamacje dotyczące zabiegu są rozpatrywane w ciągu 48h od
wykonania zabiegu. Do rozpatrzenia reklamacji konieczna jest osobista
konsultacja z odpowiednim terapeutą w salonie w ciągu 72h od wykonania
zabiegu. Dalsze postępowanie reklamacyjne podlega przepisom kodeksu
cywilnego.
- Zakup usługi w Gabinecie Kokiri jest równoznaczny ze złożeniem przez
Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do
korzystania z usług oferowanych przez Gabinet Kokiri oraz że zapoznał się
z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne
konsekwencje powikłań po zabiegu w wyniku niepoinformowania o zaistniałych
przeciwwskazaniach lub niezastosowania się do zaleceń po zabiegu całkowitą
odpowiedzialność będzie ponosił Klient, co za tym idzie zrzeka się
wszelkich roszczeń wobec Gabinetu Kokiri.
- Ceny zawarte w cenniku na stronie internetowej nie są ofertą handlową,
mogą ulec zmianie, w zależności od ilości zużytego materiału oraz
indywidualnie dopasowanej oferty dla Klienta.
- W przypadku zmiany cen Klient będzie informowany o tym przed
zabiegiem. Nowy cennik obowiązuje od dnia publikacji informacji o zmianie
cen na stroniewww.kokirimasazbialystok.pl
- Serie zabiegowe oraz zabiegi na ciało/twarz wykupione w Gabinecie
Kokiri ważne są przez okres 6 miesiący od daty zakupu.
- Nasze promocje i rabaty nie łączą się ze sobą oraz z voucherami,
bonami zniżkowymi i bonami prezentowymi.
- Nie przyjmujemy zwrotów zakupionych w Instytucie usług lub kosmetyków.
- Za przedmioty pozostawione bez opieki na terenie gabinetu, Gabinet
Kokiri nie ponosi odpowiedzialności.
- Za usługi świadczone w Gabinet Kokiri płatności można dokonać gotówką,
, voucherami, bonami lub przelewem na wskazane konto. W przypadku
płatności przelewem środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej
2 dni przed umówionym zabiegiem.
- W przypadku gdy Klient rezerwuje zabiegi dla 2 i więcej osób lub
zabiegi których czas trwania przekracza 2 godziny Gabinet Kokiri pobiera zadatek w wysokości min 50%
wartości zarezerwowanych zabiegów. Zadatek przepada w przypadku nie
zrealizowania zamówionej usługi w terminie.
Płatności można dokonać gotówką lub przelewem na wskazane konto. W
przypadku płatności przelewem środki na koncie muszą zostać
zaksięgowane najpóźniej na 2 dni przed umówionym zabiegiem.
- Klient który dokonuje rezerwacji na wybrany zabieg w Gabinet Kokiri,
otrzymuje sms z przypomnieniem i prośbą o potwierdzenie wizyty. Brak
potwierdzenia jest równoznaczny z rezygnacją, w takim przypadku wizyta
zostaje anulowana.
- Klient który posiada voucher, bon lub zaproszenie, którym opłacony
zostanie zabieg winien okazać go przed rozpoczęciem zabiegu.
- Klient dysponujący opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym lub
voucherem, może jednokrotnie opuścić umówiony zabieg, konieczne jest
jednak odwołanie wizyty z zachowaniem min. 48 godzin. Jeżeli 48-godzinne
wyprzedzenie nie zostanie zachowane Gabinet Kokiri ma prawo traktować
usługę jako zrealizowaną. W przypadku kiedy Klient dysponujący
opłaconym wcześniej karnetem, bonem prezentowym lub voucherem
powtórnie nie przyjdzie na umówioną wizytę, Gabinet Kokiri traktuje to
jako usługę zrealizowaną, kwota zgodnie z rodzajem usługi
zostanie potrącona z karnetu, bonu lub vouchera. Z bonu potrącana jest
wartość umówionej wizyty, czyli w przypadku bonu na konkretny zabieg bon
przepada, a w przypadku rezerwacji zabiegu w ramach bonu kwotowego, z bonu
potrącana jest wartość umówionego zabiegu (jeśli jest to usługa
"Konsultacja z zabiegiem", z bonu potrącane jest 150zł)
- W przypadku, gdy Klient 2-krotnie nie stawi się na umówioną wizytę,
przy umawianiu kolejnej wizyty pracownik ma prawo poprosić o dokonanie
wpłaty zadatku, który przepada z chwilą niestawienia się w
umówionym terminie. Przedpłaty można dokonać gotówką, kartą lub
przelewem na konto. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie
najpóźniej na 2 dni przed terminem zabiegu.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Gabinet Kokiri są
zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do zaleceń
pracowników
Białystok, 01.10.2022r.